25 maj

Hejsan! =D
idag är det den bästa dagen på hela veckan enligt mig, nämlig fredag ;D
brandlarmet gick i skolan eftersom någon tände på vid brandalarmet i grå korridår, (hah!) men ganska jobbigt eftersom man måste gå ut på fotbollsplan varje gång. ;P
efter skolan tog jag bussen hem tillsammans med Beatrice fast hon gick ju av vid centralplan och jag fortsatte till slussen och sen till odenplan. =) sen när jag var hemma åt jag lite mellis och sen satt jag ett tag framför datorn, och nu sittar jag här och bloggar lite.
veckan har väl varitr rätt bra faktiskt, inget speciellt har hänt som jag kan nämna. =)
ikväll ska jag på Pirates of the Caribbean med Elin , Lisa och Beatrice. haha Beatrice är lite rädd, men det kommer bli skitkul!! =D sen ska lisa komma och sova hos mig. =)
nu finns det nog inte mycket mer att säga.
have a great night! Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0