Älskar muffins !

Hejsan
Idag har det varit en bra dag tycker jag, och ändå kanske det inte har verkat så på mig. För det känns som att jag har varit lite dum och irriterad på vissa människor idag utan anledning (eller asså.. jag har ju alltid mina konstiga nledningar :P), men ni fattar. Så jag vill bara säga förlåt till dom jag har varit lite hård mot idag. :) Iaf, idag hade det ju varit ganska slappt och jaa, det har det verkligen! Åt jättegod cockies och muffins på NO-lektionen. Och efter lunch var det strömavbrott och lite sådär, jaa. Snart kommer mamma hem med suchi och yakiniku, muuums! ^^ Sen är det plugg som gäller. Hehe. Ikväll skulle jag ha sett Grey's, men p.g.a. hockey så går det inte ikväll, ahh! Men men, nu är det mat. :) Puss

PS. Grattis till Zack som fyller 15 år idag. :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0