är med b

hejsan svejsan!
jag sitter här med b och bloggar lite. tänkte bara berätta lite snabbt om dagen ! började med NO , det var ganska kul, håller på med kärlek som vanligt :) sen SO, vi diskuterade "famlijerätt" och lite sånt. och sist svenska, där skrev vi en kärleksdikt, och det var väldigt svårt tyckte jag, men jag blev iaf klar . slutade 11:20, då åt jag, e och b lunch i skolan, potatlisbullar , mumsigt ! sen földe jag med b till tandäläkaren och vi gick lite på stan. efter det gick jag hem och solade lite på ballkongen och läste GG (Gossip Girl, kallar det för GG nu för tiden :P). sen kom b hem till mig och vi har typ bara slappat lite och spelat lite SSX ^^. ikväll ska vi äta middag här, sen ska vi hem till b och sova där och ha lite mys, äta nya B&J Brownie med cheesecake glass ! mmm.. :)

igår gjorde jag inget spec, men hade inte så stor lust att blogga. ville bara umgås med mammi & syster. pappa åkte ju tillbaka till Edinburgh, så vi kände att vi ville vara tsm lite.

men nu ska jag gå och vara social mot b ! XOXO ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-04 @ 17:16:45
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Limpan

VAR DEN GOD? Måste smaka den, du kanske vill äta lite B&J med mig till helgen ;) JÄDMÄB

2008-04-05 @ 18:42:47
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0