bloggen tillbaka

hej alla
nu är då bloggen tillbaka, men jag hade inte tänkt att blogga så mkt, eftersom jag båda måste göra en matteläxa och hjälpa till med maten. men här har ni lite..

i söndags åt jag grill-buffé på Grill, som är uppbyggt nu igen efter att ha brunnit. det var väldigt gott och väldigt mysig. var där med family och morbror med flickvän/fästmö. resten av dagen gjorde jag inget spec, fixade mig till skolan.

igår hände inte heller direkt något, efter skolan åkte jag och kollade på mina kusiners ny-för-skaffade valp, som bara var bedårande. verkligen en liten björn alltså, lurvig och allt! :)

idag hade vi acrobatik på idrotten, kul , men lite läskigt var det faktiskt när vi alla skulle stå i en stor pyramid , ;) efter skolan hade jag utväcklingssamtal. det gick väldigt bra, fast jag fattar inte, jag blir alltid lite sådär nervös på ett sånt där samtal. nu ska jag gå och göra matte tror jag nog.

Puss /J

PS. såg nya serien "Cashmere mafia" på 3:an igår och den verkade ganska bra faktiskt. ett tips till er som inte tittar på nån speciell serie för tillfället DS.

Kommentarer
Postat av: Linn

Alla blir nervösa ;) men du slipper iallafall Jörgens mördar blickar :) haha
Älskar dig .

2008-04-01 @ 21:10:47
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: jennifer

ojoj, ja det förstår jag är jobbigt :p hehe . älskar dig med :)

2008-04-02 @ 16:08:07
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0