fredag !!

hej gott folk!
just nu sitter jag hemma hos Lisa, där jag inte har varit på jätte länge, och bloggar. :) igår gjorde jag ingenting speciellt, vet inte varför jag inte bloggade faktiskt.

skoldagen har varit bra och gått förvånadsvärt snabbt. vi började med NO , vi pratade lite om preventinmedel och sånt. sen SO, vi hade ett litet förhör på "familjerätt" sen började vi skriva på en insändare, (jag skriver om prostution). sen svenska, jag, elin och beatrice gjorde vår "kärleks-fördjupning" (som vi vanligtvis håller på med på NOn ). vi håller på och skiver om Bonobos (haha , jag vet, visst låter det kul? ^^ det heter också dvärgschimpans) vi skriver om deras sexliv iaf och vi ska göra en power point om det :) sen var det lunch, inte så god fisk . :/

efter lunchen var det nånting roligt ! vi hade elevens val och vi körde "Street surfing". hade aldrig hört talas om det förut. det är typ lite likt skateboard, fast det är bara två hjul lixom, ett fram och ett bak, lite som en blnadning av skateboard och surfingbräda faktiskt, (det var likt en surfingbräda i tekniken man använde den tror jag :p) men det var iaf väldigt roligt, och vi slutade lite senare än vanligt, vi satt och snackade  ett tag efter vi hade slutat också.

ikväll ska jag, elin och lisa träffas hemma hos mig , och vi ska sova där, kolla på skäckis och ha lite mysigt antar jag ^^ hihi . imorgon kasnke jag ska träffa linn lite om jag hinner, och vi kommer nog att kolla på en del Gossip då. ska försöka att inte berätta vad som händer i såna fall. :) kanske inte kommer blogga så nåt mer idag och imorgon, men ni får ha en superduper helg , så hörs vi nog på söndag ! XOXO ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

När en chimpans sluter och stänger armarna menar den "sära på benen".. Hahah, jag kommer ihåg från våran fördjupning, det var om djurens sexliv, vi gjorde också en powerpoint :P Kärlek till dig

2008-04-12 @ 18:05:01
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: jennifer

haha, okej, men det var en vanlig schimpans eller??
;) (ingen "dvärg"?) Puss på dig , hoppas vi kan göra nånting nästa helg! (H)

2008-04-12 @ 20:11:54
URL: http://absolutejennifer.blogg.se
Postat av: Linn

Haha , jag har ingen aning, chimpans som cimpans eller? haha , ja hoppas JÄDMÄB

2008-04-13 @ 22:07:49
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0