hammarby :)

hejsan, ska inte blogga så mkt, men tänkte bara säga att skolan idag har gått bra. och resten av dagen har jag: gjort franska, gjort matte, gått ut med hunden, ätit och inte så mkt mer. ikväll är det hammarby - aik på .. råsunda antar jag (?) . hade gärna sett den matchen, första derbyt för bajen i år. hoppas det går bra. ska nog gå ner och kolla på text TV hur det går. :) kl. 9 är det cashmere mafia, som jag antar att vi ska se ! just nu håller min morbror (och gudfar) på att fixa min dator, så att den går att använda igen. han ska typ blåsa ut den totalt, ska bli roligt att se hur det blir sen, hihi :). men nu ska jag gå och kolla matchen. Puss <3



FORZA BAJEN !

Kommentarer
Postat av: Linn

Älska Bajen !

2008-04-16 @ 16:38:09
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0