Imorgon bär det av ^^

Hallå
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för jag har en del att göra, som att packa färdigt och säga ajdö till alla på msn och så. :P Men idag har det varit en väldigt bra dag i skolan, fick tillbaka ett matteprov som jag hade alla rätt på, yeey ^^. Men när jag kom hem var jag SÅ trött och jag har ingen aning om varför. Jag kollade iaf först lite på vänner och åt mellis, men sen fick jag så ont i huvudet så att jag gick och la mig ett tag. Vaknade när min mamma kom hem, och då började jag packa lite. Sen har jag typ bara ätit, kollat bloggar och varit inne på msn lite ;). Men nu har jag inte tid att blogga mera! Puss och hejdå på er alla, vi hörs och syns om typ en vecka, kommer hem nån gång nästa tisdag! (För er som inte minns ska jag till Edinburgh för att hälsa på min pappa som jobbar där för tillfället). Ha det så bra alla!! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt blogg :)

Kolla gärna in min blogg ocskå!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-23 @ 20:28:40
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: beatrice

åhhh min sötnos !
du får ha det så underbart där borta, hihi.
hör gärna av dig, jag har ju mobilen ofta till hands, x) älskar dej massor.
hjärta

2008-04-23 @ 21:50:50
URL: http://beaatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0