Jag vill inte

Ååh, jag vill inte plugga , känner verkligen inte för det. Men.. jag kanske måste. Får se hur det blir :/

Förlåt, var bara tvungen att få det där ur mig... :) Hej! haha
Igår kväll kollade jag, mammi och Carolina på "No reservations" (kärlek på menyn) den var jättesöt och bra. :) Sen skulle vi kolla på "Elisabethtown" men vi alla var så trötta , så vi såg bara halva. Men det vi hann se var bra, ååh Orlando Bloom är så söt. ^^

Idag vaknade jag typ kavrt i 8! Förstod inte riktigt varför. :P Men jag kände iaf inte för att sova nåt mer, så jag gick upp. Fixade lite i hushållet (typ plockade ur diskmaskinen) och gjorde sen frukost. Efter jag hade ätit skrev jag klart frågorna vi hade om boken på svenskan. Sen typ.. vek jag tvätt. Och resten av morgonen/förmiddagen har jag kollat på Sex and the City och vänner. :) Hoppas det händer nåt kul idag, klarar inte av att bara gå och tråka :/ . Menmen, nu ska jag inte vara grinig och sur, tror jag ska ladda upp en bild på bloggen faktiskt, var länge sen nu. Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0