Livet är allt bra härligt ibland

Hejsan bloggare
Känner inte ni också ibland att livet är allt bra härligt? För mig är det en sån dag idag! :) Igår var jag med Linn och vi kollade på de Gossip Gril avsnitten vi hade kvar och det var jätteroligt. På dagen bakade vi och jag träffade hennes morfar och hans sambo. Mysigt, mysigt. Idag har jag och Linn gått runt på stan ytterst lite, för hon var tvungen att åka hem för att spela en match. Men vi hann ändå se en supersöt klänning på Gina Tricot, som jag funderar på att ha till skolavslutningen. Vid 3 ska jag, Carolina och mamma gå ut på stan och kolla på grejer. Sen ska vi äta lite finare middag ikväll och kanske se en bio. ^^. Såå trevligt! Om endast 5 dagar ska jag åka och hälsa på pappi i Edinburgh!! Lääängtar! :) Och det här är då alla anledningar varför livet känns härligt för mig just nu. Fast var beredda: det kan ändras drastiskt på kort tid. ;) Haha. Men nu ska jag gå och sätta mig på ballkongen eller nåt! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0