"no country for old men" - ikväll !

hej alla :)
igår hände inget speciellt, eller jo ! klockan 7 tränade ju jag på friskis ^^ (har inte gjort det på ett tag nu) det blev ett intensivpass och jag tykcte att det var väldigt jobbigt, men man kanske vänjer sig in vid det om man går flera gånger. men det kändes skönt att träna, måste göra det oftare ! klockan 9 kollade jag på "Cashmere mafia" , hihi, jag tycker faktiskt att det är väldigt bra, spännade och sådär, riktig tjejserie. :p

idag hände det ingenting speciellt i skolan , NO, idrott, projekttid, lunch, slöjd och engelska. jaa, det var min tisdag det. helt vanlig skoltisdag. efter skolan åkte jag hem med b . och nu när jag har varit hemma har jag gjort måånga läxor (känns det som iaf (?) ) matte, NO, franska & svenska. fast alla var ju små läxor. men ändå. men nu ska jag nog inte göra mera läxor ikväll. ska ta en duch och sen ska jag kolla på "no county for old men"  lite senare. hihi , ska bli spännande , har aldrig sett den. nån som har sett den: har du nåt att kommentera om den ?? jaa och sen är det väl läggdags antar jag ^^ , haha. imorn slutar jag tio över ett , yeho ! ingen idrott. så jag får se vad jag hittar på då. :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0