oasis har så fina klänningar

Hejsan
idag hade vi bara fyra lektioner eftersom vi inte hade nån idrott. matte , no och dubbellektion franska var det ända vi hade ! :) efter skolan (13:10) åkte jag och beatrice in till stan. jag följde med henne och kollade på klänning på oasis, och alla var jätte fina! fast det var en som var finast. hihi. sen åkte jag hem , åt mellis, gav hunden mat, gick ut med hunden, gjorde NO-läxa och spanade in bloggar :) och nu sitter jag här själv och skriver lite. resten var dagen/kvällen ska jag: göra so, äta burger king , och ... ta det lugnt. ja det var allt mina vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: beatrice

åhh, alla klänningar var underbara. eller aah, speciellt en faktist, får se om jag hittar någon helt ny imorn eller om det blir den finaste från oasis :) tack för att du följde med mig idag, behövde verkligen din hjälp ! hjärta

2008-04-09 @ 19:51:45
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

hihi, jaa, en var suuuperfin. det var så lite så ! :) var bara trevligt. (H)

2008-04-10 @ 16:16:23
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0