Snabb springning i Vasaparken :)

Hej alla
Igår var det jätte mysigt, egentligen skulle jag, mamma och Carolina ha sett 27 dresses ju, men sen kom Melker och han ville inte se den, så Carro och han såg 21 istället :p , men det gjorde ingenting. !

Imorse vaknade jag vid typ halv 9, alltså jag tror att det är p.g.a. det otroligt fina vädret som jag bara vill gå upp och inte ligga och sova! Så jag gick upp efter ett litet tag, och lite senare åt jag lite frukost. Vid 10 smsade jag Elin och sen stack jag ut på typ den första springturen på läääänge. Det var riktigt skönt faktiskt, jag kände bara att: nää, det är faktiskt söndag (vilket är den dag jag har sagt till mig själv att jag ska träna) plus att det är fint väder ute. Så jag sprang runt lite i Vasaparken ett tag. Hihi ^^.

Sen hemma duchade jag och fixade mig med massor av skönhetsprodukter, i stort sett allt förrutom smink faktiskt :P, vilket var väldigt skönt. Vid 12 kom Elin, vi gjorde lite på vår Bonobo-redovisning, och sen gick vi och kockade nudlar och satte oss på ballkongen och åt. :) Det var så varmt och soligt, så efter vi hade ätit våra nudlar och snackat ett tag gjorde vi smothies ;) så gott, och mysigt att äta ute på den soliga ballkongen! Vid typ 3 gick vi ut, vi tog 2an och gick runt lite och kollade i butiker. Jag bara Älskar Älskar Älskar att solen äntligen är framme!!

Sen när jag kom hem har jag typ bara umgåtts med Carolina och Melker. Ikväll ska vi äta raggmunk ^^ mm, jag tycker jättemycket om det! Och just det, ni kanske inte vet vad det är riktigt men på Bruce Springsteens musikvideo av "Dancing in the dark" (som utspelar sig live på en konsert) så bjuder han upp en tjej på scenen, som efter det blir väldigt uppmärkasammad och känd, och det är Courteney Cox, (alltså Monica Geller i Vänner) haha, kul va? XD Aja nu ska jag nog hjälpa till med maten där nere. Puss

PS. 4 dagar kvar :) DS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, för att du gjorde den här dagen till en väldigt bra dag :p det var så mysit och härligt att solen visade sig :) och plus att du alltid gör mig mkt gladare :D(h)

2008-04-20 @ 19:44:12
URL: http://elinplahn.blogg.se
Postat av: jennifer

Aaw, du gav mig en superdag också!(H) Blir så glad & lycklig när jag är med dig vad det än gäller :)

2008-04-21 @ 19:26:40
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0