städ i velam

hejsan

tänkte bara börja med att säga, vart tog det där härliga vår/sommar vädret vägen? :/ vill ha det tillbaka!!


fredagskvällen blev väldigt lyckad, jag och b hade supermys ^^, och den nya B&J glassen var toppen. på lördagen sen gick vi upp väldans tidigt eftersom hon skulle på hanbollsmatch. jag blev skjutsad till sveavägen vilket var väldigt snällt, tack b's mamma.

senare på lördagen (vid ett) träffade jag johanna . vi gick och fikade på odenplan, och eftersom det var såå soligt satt vi ute . sen gick vi runt lite på stan och senare gick vi hem till mig ett litet tag. efter lite spel och sånt hemma åkte johanna hem óch jag följde henne till t-banan.

vid typ halv fem fick jag nåt spratt och bara var tvungen att åka iväg och shoppa ett par pumps och en jacka jag hade sett förut :P haha  (hade känt hela dagen att jag ville shoppa något). så det gjorde jag. det är nåt jag bara älskar med att bo i stan, man kan lixom sticka iväg och köpa grejer på kvällen ^^ hihi, bara det att jag fick väldigt bråttom eftersom jag trodde att butikerna stängde 5. men det gjorde dom ju inte ;) dom stängde ju 6, vilket jag märkte när jag var framme ! iaf, jag köpte pumpsen på feetfirst, ett par svarta blanka, med inte så hög klack, eftersom jag måste lära mig gå i låga klackar innan höga :P haha. sen stack jag iväg till MQ för att kolla om jackan jag ville ha fanns, vilket den gjorde , så den köpte jag i S. bara det att när jag kom hem så kände jag att den var lite för stor, så då stack jag iväg igen och skulle byta den till XS , haha :P. men då var klockan KVART I SEX , så jag hade verkligen bråttom , men jag hann ;) haha. jaa och sen kände jag mig nöjd för den kvällen. så jag åt middag med mammi och syster och sen hade vi lite mykväll med film och sånt. :)

nu idag gick jag upp SJU, aah, det är lixom helg! för jag skulle städa med klassen i velamsund. så jag och mamma stack iväg med bussen. och det var faktiskt riktigt mysigt att gå och städa i skogen. ^^ jag och mamma gick ensamma , så vi hade massa tid att prata och så. när alla i klassen hade städat klart åt vi korv ! :) haha, sen åkte vi hem (jag och mamma fick skjuts til orminge c av jakobs mamma). när vi kom hem la jag mig i ett varmt bad, för jag frös typ fortfarande från städningen och det. sen ducha jag och gjorde mig iordning. resten av dagen har jag typ bara slappat, läst lite GG och gjort franska. och nu ska jag kolla på "How to lose a guy in ten days" med mammi och syster., så sov så gott, så hörs vi kanske imorgon ! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Elin

vad mysigt det lät det där med ett varmt bad och lite gg och sen mys med mammi och syster, hihi :p

men du, vad gör du i helgen? (a) :]

2008-04-07 @ 23:19:00
URL: http://elinplahn.blogg.se
Postat av: jennifer

mm, eller hur? :) det var mysigt ^^

hihi, är med dig (och L) antar jag ! :D (H)

2008-04-08 @ 19:29:06
URL: http://absolutejennifer.blogg.se
Postat av: Elin

jaoo, de låter fin fint ;D(h)

2008-04-09 @ 23:00:25
URL: http://elinplahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0