Tillbaka..

Hejsan
Nu är jag tillbaka, och jag har egentligen inte tid att blogga. :P Min tid i Edinburgh (för den här gången) har jag mest ägnat åt att jobba, eftersom pappa behövde jobba. Han jobbar på min farbrors nyöppnade café Peter's Yard, (http://www.petersyard.com/) som ligger centralt i Edinburgh och har blivit en stor succé ! :) Iaf, jag har hjälpt pappa i preparationen (där man gör iordning mackor o.s.v.), plockat disk, serverat, diskat och sålt glass. Allt var väldigt kul och glassen vart en stor grej i söndags då det var väldigt soligt!! ^^ Jag sålde för typ 150 pund tror jag. Ja, det var väldigt mycket folk i helgen dårå och vi slog rekord (på hur mycket pengar vi fick in) båda dagarna! I fredags var jag och pappi och shoppade i Glasgow, som typ ska vara värsta shoppingstaden. Men jag måste säga att det mesta som de hade där har vi här i Sthlm också, men jag hittade ett par jättesöta och fins ballerinaskor från Juisy Couture, årets bästa köp måste jag säga, bara 75 pund!! Men jag fick dom av pappa sen för att jag har jobbat så mycket. :) Jag hade iaf en jättebra tid i Edinburgh med pappa, även fast vädret inte var på topp. Vi har ätit mycket gott, Peter's Yards kardemummabullar är sååå goda och haft väldigt mysigt rent allmänt! Jag längtar väldigt mycket till att han kommer hem två dagar nästa vecka! Nu ska jag gå och ta igen lite skola! Puss&Kram (H)

Kommentarer
Postat av: Elin

vad mysigt allt låter :)
och jag ska få komma dit! wihoo :D

2008-05-06 @ 20:21:36
URL: http://elinplahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0