tjejkväll med tjejfilmer

hej alla!
sitter just nu och kollar på "vänner", så länge sen det var nu ^^. igår var det jätte mysigt. var som sagt här hemma med elin och lisa . vi spelade SSX och Buzz, haha ;) . men det var väldigt roligt. vi gick inte och la oss så väldans sent så jag vaknade redan vid 9 imorse. läste lite the return of hjärtans fröjd då, som vi läser på svenskan nu , (boken efter hjärtans fröjd) vid 10 gick jag upp och snackade lite med carolina och mamm, vi ska nog se "27 dresses" nästa helg, ska bli så mysigt :) sen kom lisa ut för att hon hade vaknat, och vid halv 11 skulle vi väcka elin, men då var hon redan vaken ^^. vi åt frukost och gjorde oss i ordning. sen stack vi ut på stan (vid halv 2) vi gick till Urban och där köpte elin en söt skjorta.  jag såg en jättesöt tröja som jag ville ha, men den kostade för mkt för min budjet för tillfället :/ sen gick vi till Kicks, och där köpte lisa en...men oj, jag får en blackout , kommer inte ihåg vad det var :S hehe :p. aja, jag köpte iaf en spray-deo och både lisa och jag fick ett litet sött nivea-test-kitt på köpet ^^ .vid typ tjugo i 4 kanske åkte alla hem , och jag var väl hemma vid tio i :P. haha. och nu hemma har jag faktiskt mest kollat på vänner , hihi. och nu ska jag kolla på tjejfilmer med tjejerna ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

De bar väldigt mysigt igår vill jag bara säga :]

2008-04-12 @ 23:48:11
URL: http://elinplahn.blogg.se
Postat av: jennifer

hihi, jaa, eller hur? :) (H)

2008-04-13 @ 13:04:25
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0