080808

Hej alla glada!
Idag har jag träffat min älskade vän Elin. Hon är så snäll, och vi har bra mycket gemensamt ;D Imorgon ska vi träffas igen. Då är det datum 080808 ! Wooho, 08-ornas dag ! Det ska vi fira, jag & Elin ska i princip överallt där dom ger iväg gratis-saker. Haha. Här har ni ett litet schema för våran dag; 8:45: gratis kringlor i slussen, 9:00: gratis frukost i Globen, 15:00 testa på kajak vid Strömmen, 19:00 "Live mat på taket" vid Kulturhuset, 18:00-22:00 Tävlingar osv vid stadsmuseet, 21:30 Johnossi vid Medis (?), 22:00-23:00 Fyrverkerier över Strömmen, 22:00-??(När vi vill) En stor bar vid Stureplan, efter det hem till mig (Odenplan) och kolla på Scream. ;) Jaa det finns mycket att göra. Och nån stans där emellan ska vi äta lunch & middag också ! ;) Jag är ganska säker på att allt som inte är gratis, som vi ska göra, kommer att kosta 08 kr :p hehe. Ska bli skitmysigt, och om vi får tråkigt nån gång kan vi alltid gå hem till mig och sjunga kareoke. :p Här är en länk till där ni också kan hitta saker att göra imorgon: http://stockholm.city.se/noje/2008/08/05/Allt_om_08_festen_i_stan/

Men nu ska jag jobba. Puss & hej!


I <3 Sthlm

Kommentarer
Postat av: Elin

ååh jennis! :) vad skulle jag göra utan dig? <3 nää usch det vill jag inte ens tänka på! haha :p

2008-08-10 @ 00:04:02
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0