Jobb :)

Hej allihop!
Igår och idag är det jobb som gäller. Jobb, jobb, jobb, jag gör allt för att få in lite pengar just nu; går ut med Doggy, handlar, pantar. Jaa, jag bokför tom med mamma ! :D Men det är ganska kul faktsikt. Än så länge har jag fått in 517 kr! Yey! ;) Jag försöker tjäna in dom pengarna jag har spenderat på kläder sen jag kom hem från Edinburgh. Jag har köpt en hög jeanskjol från Vila, skitsnygg, 399 kr. En blå och vit-randig blus från MQ, såå fin (speciellt med ett skärp i midjan) 299 kr på rean. Och en Jeansklänning från MQ, kommer bli grym även till höst & vintern, 249 kr på rean.

Jaa, det var det, men nu ska jag fortsätta jobba så att jag verkligen förtjänar dom här sakerna ! :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0