Nu bär det av igen :)

Hejsan hoppsan!
Har inte så mycket att göra just nu, så jag kan blogga lite. Gårdagen var supermysig, och på kvällen kom Beatrice in till stan och sov hos mig också! =D Imorse kollade vi om våra nya scheman hade kommit, och det hade dom ! Det var nice, vi kommer sluta tidigt nästan varje dag ;) Innan vännerna gick åt vi frukost och slappade ett tag. Sen gick jag och mamma ut och handlade lite och beställde nya termins-busskort till mig & sis, och sen dess har jag typ bara packat.

Imorn åker jag tillbaka till Edinburgh, mycket åkandes fram och tillbax dit hela tiden :P Haha. Då kommer Carolina, Melker & Lucas(kusse) vara där också! (Och pappa då). Jag åker dit med mamma och kommer hem igen den 19'de. Mormor, morfar och Robert kommer också dit en sväng runt mammas 40'års dag (den 16'de) så det blir trevligt.

Ikväll ska jag och mamma äta grillad kyckling & kolla på Sex and the city, I just love love love it!!! Det är så kul, fyndigt, och otroligt bra gjort!! Gaaaaah, vad jag längtar till New York ! Aja jag ska försöka nöja mig med livet just nu. ;) Men det är bara det att jag har väntat i mer än 14 och ett halvt år nu på att få åka till The US och jag tror inte jag klarar det mycket längre! Hahaha, det där var lite av ett skämt, lite. Men tur att det bara är typ 2 och en halv månad kvar nu då..

It's gonna be a hit!


Ses när jag är tillbaka! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0