Skola imorgon :S

Heej!
Nu är jag hemma ifrån Edinburgh igen, och det är väldigt skönt & mysigt faktiskt, jag älskar var & hur jag bor! Älskar Stockholm! Men för er som inte vet det ska jag flytta igen. Japp, vi nöjer oss aldrig ;P, hehe. Nämen inte långt, kommer fortfarande bo kvar här i stan, och helst i Vasastan också. Men vi gör det här för att vi (eller pappa) ska ha mäjlighet att öppna upp ett café/bageri här i Stockholm eller möjligtvis nån annanstans. :) Men det är rätt så kul att flytta ändå, rensa ut gammalt skit & kanske köpa nytt ^^, och få inreda ett helt nytt rum! Hihi, inte helt fel. Fast jag kommer sakna den här lägenheten nåt grymt.

Men men, i Edinburgh fick jag en ny jacka/kappa av mammi och pappi , dom är så snälla. Dom sa att det var någon slags flyttpresent ;) haha. Den är röd och från Juicy Couture, åh den är såå fin. Längtar till USA där jag troligen kommer köpa massa grejer från det söta flickiga märket ! ^^ Ah, juste på tal om USA, jag vet inte vad som hände med bilden i inlägget under, är det bara på min dator den inte funkar? Aja det är iaf en cool bild på New York ;).

Imorgon börjar skolan, gaah, det känns verkligen som att sommarlovet nyss började.  Aja, det är ett väldigt bra schema vi har fått som sagt, + att det är "avskedsåret" på myrsjö, så det kanske inte blir så dumt. Men nu ska jag gå, ska nog kolla på lite SATC senare ikväll. Puss

Juicy Couture Skirted Trench Coat & Rylie Camden Jeans
Nya kappan!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag kommer oxå sakna eran fina lägenhet! Och om din pappa nu öppnar upp ett bageri nånstans utanför stockholm så kmr jag sakna dig med! :( menmen, vi får väll se hur det blir med det :p och din jacka var superfin :)



vi ses imorn (a) hihi <3 :)

2008-08-20 @ 16:55:11
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0