Fortfarande förkyld :(

Hejhej
Känner mig på lite sådär halvbra humör, är fortfarande typ jättefökyld, så himla jobbigt att snyta sig hela tiden! Vill veekligen inte vara sjuk på min födelsedag och julafton, usch nej! Ska proppa i mig lite mandariner så kanske det blir bättre.. fast det hjälper nog inte i det här stadiet förresten =p. Är själv hemma, har varit hos Linn sen jag slutade skolan, vi rimmade på massa julklappar och hade skoj =D. Imorgon är det julavslutning, betygsutdelning, fika, mys och det där .. Skulle egentligen behöva vara hemma, men man vil ju ha sina betyg eller hur? ;) Åker till vårt landställe imorgon förresten och kommer nog inte hinna blogga innan det, och inte kunna blogga där så... GOD JUL! =) Nä nu ska jag kolla på SATC eller nåt sånt, kanske ringa nån god vän (a)! Hej då bloggisar <3

PS. Skulle ha laddat upp en bild, men det verkar inte fungera just nu :S DS.

Kommentarer
Postat av: B

hörru, tycker att du borde uppdatera lite! saknar dina söta små inlägg :)

ses imoorgon!

2009-01-06 @ 21:19:36
Postat av: j

har typ slutat b, sorry.. :( känns så meninglöst bara. puss & kram

2009-01-15 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0