Lycka

Hejsan
Håller just nu på att lyssna på p3 och höra vad olika religioner tycker att lycka är (detta är min So-läxa) och det är rätt intressant faktiskt. Vad är lycka? Jag känner mig lycklig när jag är lugn, glad och omkring människor jag bryr mig om. Men jag vet inte exakt vad det är.. Jag får ofta lyckorus, t.ex. om man får ett bra betyg på ett prov eller om man köper en riktigt snygg tröja, men det är sånt som inte håller så länge. Men hur får man då evig lycka? Det vet jag inte, jag tror att man mest får vara lycklig för stunden och leva i nuet, inte tänka mycket på att man måste vara lycklig hela livet. 
Svåra livsfrågror! Jag lyssnar också på om vad som, enligt religionerna, händer efter döden. Själv hoppas jag på att man återföds!

Aja , sånt här kan man tänka på då och då, men nu får jag sluta ;D

Här kommer lite gamla bilder! (Minnen!)

Italien, sommarn till 8an =)


Någon gång i 7an tror jag, eller sommarn till 8an. Kolla korta håret!


Jag och Lisa sommarn till 7an, satt och spelade Risk. Haha, söta vi var !


Påväg till skolavslutningen i 6an =)


Paris, höstlovet i 6an, guu vad varmt det var då!


Även här Paris, höstlovet i 6an. Tänk var liten man var ändå!

Tänker inte lägga upp några hemska bilder, ^^ för pinsamt! Ha det bra, hejdå! =)

Kommentarer
Postat av: B

skitsöta bilder ju! jag gillar första bilden skarpt, du ser ut som en modell ;) <3

2008-12-04 @ 19:29:44
Postat av: Jennifer

Tack Bea! =) Du är så gullig! <3 :D

2008-12-05 @ 16:33:52
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0