Sjuk.. :(

Hejsan
Idag har jag varit hemma, jag har jätte jätteont i halsen. Sådär som precis innan en riktig förkylning. Ååh vad jobbigt och bli sjuk nu! Jag hoppas bara att jag blir frisk till min födelsedag och julafton.. Det var ändå inte nödvändigt att gå till skolan idag, vi hade bara Luciatåg, film, pyssel och fika. Det hade ju varit mysigt , men man missade inget direkt :P. Har kollat på Vänner och lite Gray's anatomy idag, det ända jag har gjort.. känns lite deppigt, men jag mår ju faktiskt inte bra.! Imorgon ska vi träffa några gamla familjekompisar hela dagen så jag hoppas att jag mår lite bättre till dess i alla fall. Aja nu ska jag gå och ta en Ipren tror jag. Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0