Update : hos ELIN

Heejsan!
Känner mig på riktigt bra humör, är hos Elin och ska sova här! Vi ska kolla lite på Sex and the City nu. Vi har bakat idag till klassen - kladdkakemuffins! Imorgon ska vi på någon TV-inspelning tydligen och få pengar för det.. typ "Herren på teppan" hette den, någon som känner igen? I alla fall, fett oseriös vecka detta säger jag bara! Men men nu ska vi kolla på SATC som sagt! Hejdå.

PS. Om du/ni har tid kolla på Blondinbellas TV-pogram som går 20:50 måndag-fredag på TV400. Jag och Elin såg dagens JÄTTEROLIGT! =D DS.

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe jadu, smart där av oss att glöma alla muffins hemma...allt slit i onödan! Fast kanske tar med mig dom imorn ;)



puss på're! <3

2008-12-16 @ 17:27:14
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: Linn

Och vem mötte du inte där! JO MIG! åhh, gosch vad jag har saknat dig. Tur att jag får träffa dig lite mer ordentligt på torsdag. JÄDMÄB <3

2008-12-17 @ 00:04:26
Postat av: Jennifer

Svar Elin: Haaha verkligen väldigt smart! ;D synd att jag inte fick smaka dem bara... men jag kan slå vad om att de var skitgoda även fast jeg inte smakade dem! ;) <3



Svar Linn: Jaaa precis! Mm har saknat dig med, jepp på torsdag ska vi träääffas, jag hoppas på att vi ska hinna med att handla julklappar, fika OCH kolla på Gossip Girl ;D <3

2008-12-17 @ 19:39:04
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja men verkligen! Massa Gossip har vi att ta igen. Har du skola på fredagen? Annars kan vi kanske sova över hos någon eller iallafall kolla gossip all night long! haha <3

2008-12-17 @ 22:40:58
Postat av: Linn

Ja verkligen! har du skola på fredagen eller kan vi kolla GG och käka BJ all night long? <3

2008-12-17 @ 22:42:02
Postat av: Linn

Åhh, först funka det inte, sen belv det tv å. sorry

2008-12-17 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0