3/2

hejsan!
som ni kanske märker bloggar jag lite oftare nu, ska verkligen göra det till en vana. igår i alla fall, jag var ensam hemma till typ halv tolv-tolv sen kom min syrra hem, med MASSA kompisar, och dom typ kom in till mitt rum hela tiden när jag pratade i telen/försökte sova. men det var helt okej, bättre det än att vara ensam ;) haha.. men men nu på morgonen var det några som hade sovit kvar (eller rättare sagt gick dom väl aldrig och la sig) och vi har typ städat lite och ätit lite frukost . resten av dan ska jag typ bara ta det lugnt och läsa lite tror jag . och om jag inte har nåt att göra senare kanske jag bloggar lite igen . hihi(a) men nu ska jag gå ner och kolla på TV med  dom andra !

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: beatrice

det är roligt att du bloggar, :) så man vet vad du håller på med på dagarna, haha.
jag älskar dig gumman, alltid.

2008-02-03 @ 15:57:06
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: beatrice

fortsätt blogga :D

2008-02-05 @ 17:01:46
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

haha jadå! :D det ska jag

2008-02-05 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0