ensam,,

hej alla (:

ikväll skulle jag egentligen ha varit med Elin och Beatrice, men eftersom jag var typ skittrött och kände mig lite sjuk så stannade jag hemma istället. och nu är jag hemma och bloggar och kollar lite på melodifestivalen, så det känns lite trist, men det är helt okej att vara själv ibland.

jag kan berätta lite om min dag. Linn och Mathilda sov hos oss från igår, det var jättemys. och på morgonen åt vi frukost ett bra tag. sen gick jag och Linn och fikade med Rebecka och Moa . det var riktigt trevligt, vi satt väl där på espresso house i typ två timmar :) . sen har jag inte gjort mycket mer, kollat lite på Sex and the City, och så. :)

imorgon åker jag till Edinburgh och träffar min pappi! kan inte fatta att det var tre veckor sen han åkte dit nu. heh =P men men, det ska bli jättekul iaf och vi kommer säkert ha så mysigt där :D
kommer hem igen på onsdag !

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0