fre-lör

hej igen (: nu har jag inte skrivit på ett tag igen, kära vänner , ni skulle ju påminna!  heh.

idag skulle jag ha pluggat, men jag vaknade så tidigt att jag redan har gjort det :P. en fråga bara, vad brukar ni göra på söndagar? har ni nåt tips på nåt kul man kan hitta på? (kommentera gärna) men just den här söndagen tror jag att jag ska hjälpa mamma att jobba lite, och kanske följa med henne på en lååångpromenad med Doggy(som fyllde 9 år den 14de föresten).

fre-lör var jag sammanfattningsvis med Lisa, Freja, Elin och Beatrice. Jag tittade på "Lucky you" med Elin , Lisa och Freja på fredagen, den var rätt bra, mycket kärlek och mycket poker, så om ni gillar det kan det vara en film för er :) efter det blev vi så sugna på att köra lite poker så vi tog fram vår "silver-portfölj" :P med markar och spelade ! (jag vann!!) sen sov dem i alla fall hemma hos mig. Lördagen gick rätt snabbt, Freja och Lisa åkte hem, men på kvällen åt jag, Elin och Beatrice middag hos mig (beatrice fyllde nämligen 15! Grattis<3) och sedan gick vi och såg på P.S. I love you på Saga :) jäättebra film , men sorglig som bara den!! jag erkänner, jag grät ett antal ggr! efter bion berätta Elin en jättekul grej som hennes syster hade gjort! hahah, jag ser bara Elin framför mig, och tänker att det var hon som gjorde det!! :D:D:D haahahahahh. vi åkte i alla fall hem till mig sen , men det var inte länge vi var där, vi lyssnade bara på lite musik, sedan gick vi till Vasaparkan och gick en liten vända där med Doggy och sedan följde jag dem till t-banan. sen gick jag hem och sov, okej , inte riktigt sov, men nästan! ;P

ja, och nu är det då söndag, och jag hoppas på att nåt kul ska hända (= hehe , så ni får gärna ringa och dra nån kul vits eller nåt! :P

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0