helgen

heei!
i fredags åkte ma&pa till skottland , (: mammi  ser jag imorgon, söndag, men pappi ser jag inte förrän om tre veckor.. I'll miss you dad<3

igår var jag med elin, det var mycket trevligt. vi shoppade på dagen sen mös vi hemma hos mig på kvällen. vi kollade på dramafilm , skräckfilm och one tree hill , allt var supernice förutom draman som var rätt knäpp, så om ni nån gång vill hyra "Bröllopsnatten" (hette den så?!) så förbered er på att den är ANNOLUNDA! haha

vi vaknade inte så sent i morse, men vi gjorde typ ingenting, kollade på lite one tree hill, spelade lite buzz (hahahaha) o.s.v. sen kom lisa & beatrice och åt lite lunch hemma hos mig, det var mysmys. och efter ett tag kom min mormor och morfar, och bjöd oss på winerbröd och hämtade doggy,, hihi det var nice ^^   . lite senare på kvällen gick i alla fall jag , lisa och beatrice till esspresso house på kungsgatan och åt middag haha jag åt en scones! ;) och nu är jag hemma och bloggar lite.

hoppas alla ni bloggare mår super nice, för det gör jaag, förutom att jag är ensam just nu vilket är tråkigt och nästan lite läskigt :S men jag kommer över det ! haha! aja hoppas vi ses någon dag!

ciaociao<3


Kommentarer
Postat av: beaatriice

det var så mysigt, expresso house ochhumorn var på topp ^^) haha

2008-02-02 @ 22:07:33
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

jappjapp!! :D

2008-02-02 @ 22:09:13
Postat av: lisa

i agree ! espresso house , mmmmm

2008-02-03 @ 14:25:31
URL: http://onlyliisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0