semlor (:

heej vänner =)
idag har varit en rätt bra dag, och som alla nog vet är det ju fettistisdagen! :D yeehoo! det hyllar vi . hehe . så vi fick i alla fall semlor i skolan . mums! älska mandelmassa!! :P haha plus att jag tror att jag ska få en till semla ikväll också, det är ju verkligen supergott.

i alla fall så var skolan rätt bra också, gjorde klart min übersnygga ring på träslöjden. hihi(A) och har även gjort klart min neutralisationsrapport nu! yes! haha.

om en timme börjar Gossip Girl, som jag tänker se, (även fast jag redan har sett det) och innan det måste jag hinna ducha och lite så.

juste igår var jag hos skolsyster första lektionen och här är lite ren fakta om mig ;) ;
längd: 161,5 cm
vikt: 48 kg
syn: bra
hörsel: bra
min längd när jag blir äldre: knappt 170 cm - 170 cm ;)
o.s.v.
hoppas det var bra info. (a)

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: beatrice

kul med semmelkrig ;D men inte gott att äta ju, haha
får se om jag hinner gg ikväll "/ måste duscha och plugga men tror det såklart :) haha.

2008-02-05 @ 19:15:39
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

okej gumman ! :D jag förlåter dig annars! :D hihi (A)

2008-02-05 @ 19:24:50
Postat av: Jessica

Verkligen jätte kul med semmelkrig, som vanligt fick jah skiten xD aja, dt vah kul ett tag i alla fall !

2008-02-05 @ 22:09:20
Postat av: jennifer

naaw , jessica. tyckte faktiskt rätt synd om dig då . :( men det var kul också :P ;)

2008-02-06 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0