-

Hej alla!!
Idag är det ganska grått väder ute, får hoppas att det blir bättre senare. Fast det ska det iofs inte bli.. Men på onsdag och torsdag ska det bli 25-30 grader och stor sol! Yeey!

Igår träffade jag Linn ett tag, ååh det var så länge sen!! :D Hon kom hem sent i förrigårkväll från Gothia, och åker igen idag till landet. Men jag hann träffa henne ett tag igår på dagen :) På kvällen åt jag middag med Carolina & Marcia, trevligt. Sen kollade jag klart på The Holiday, tihi. ^^

Idag ska jag kanske träffa Elin (??). :) Annars får jag se vad jag gör, måste ju ta hand om Doggy hela tin så jag är ju inte så jättefri (måste gå upp typ kl 8 varje dag och gå ut med henne :P). Men det gör mig faktiskt inte så mkt. Men sen kl 8 har jag typ: ätit frukost, läst lite granna, kollat på Topmodel Canada :P och mailat lite med Carolina.

Jaa, jag tror jag ska gå och ducha ganska så snart. Men varför nu? Jga kan ju lika gärna sitta här och blogga ett tag till och maila med Carro. Hmm.. , alltså jag kommer nog inte blogga såhär mycket sen, det är bara nu för att jag inte har nåt att göra. Men men.. Alltså jag kan inte komma på nån bra rubrik till det här inlägget, det handlar ju typ inte om nåt. Naj, jag vet inte. Aja nu ska jag nog publisera det här, hej svejs !

Kommentarer
Postat av: sis

hahaa, meningslöst!! jaja, kom å maila med mig jag hare triiiiiiiiist!

2008-07-22 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0