Café tranan

Hej alla !
Jag vet att det var typ en miljon år sedan jag skrev, men what can I say? Jag har haft fullt upp :p. Inte för att nån bryr sig. Hehe.

Nu är jag iallafall hemma ifrån Edinbröö, som jag kallar det och massa har hänt. :) Men ta det lugnt jag ska bara berättta det allra viktigaste. Först när jag kom dit var ju Linn+familj där, och det var myys. Vi gjorde inget speciellt, var bara i Edinbröö typ.

När dom åkte, så åkte jag, mamma och pappa också från landet, fast till England! Först åkte vi till Oxford, var där ett tag och kika runt, sen åkte vi till Bournemouth som är ett ställe på kusten. Skithärligt var det där. Kunde tyvärr inte bada i havet, men stor och härlig pool fanns det ;). Vi var där ett par dar, sen drog vi till min favoritstad (förrutom möjligtvis Paris) London. Jag bara älskar den staden, full av liv och supercool ! ;) Där köpte jag också min nya stora kärlek, en Burberryväska. Ååh vad den är fiin! :D Hittar tyvärr ingen bild på den, och jag pallar inte ta nån själv och hålla på, men ni som känner mig ska självklart få se den!! Hihi

Sedan åkte vi tillbaka till Edinbröö, och kort därefter åkte mamma hem. Sedan kom Elin dit, och vi hade massa kul ^^. Ska inte gå in på några detaljer, men det var väldigt mysigt, och vi fick i princip klara oss helt själva. :)

Nu är jag i alla fall hemma.. Och tänka sig, det är pappa också! :D Haha, så idag har vi varit ute på stan och jag har köpt ett par nya ballerina-skor, väldigt söta, 315 kr på rea ;) Och ikväll ska jag, mamma, pappa, Carolina och Melker ut och käka på Café tranan, roligt ställe mitt på Odenplan, efter det får vi se vad som händer. Ha en bra kväll! Puuuuuss


Kommentarer
Postat av: Elin

låter mysigt :)

det var najs i Edinbröö (H) hihi

2008-07-19 @ 02:00:08
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0