Pic's

Halloj !
Dagen till ära ska ni få se lite pictures på moi (dom är från i lördags) :). Vill bara att ni ska få se att jag, snögubben själv, kan få färg ^^ (även om jag har varit i regnlandet osv). Fast ta det lugnt (!), det röda har lagt sig nu!






Den här bilden bjuder jag på , jag var glad!



BTW är alla bilder tagna från min balkong och jag har inget smink på mig :)

Och här kommer min favvobild från Skruttland ;)


Mitt linne har gått sönder lite oturligt, så det ser typ extremt uringad ut, men bilden är så fin ändå tycker jag!

Och juste, här är mitt lilla monster - kallas Doggy i bloggen, heter Kanya hemma - som jag iaf lyckades få ett kort på ! :)

 

Nu ska jag sticka - bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanya! (a) naaw, haha xD

2008-08-02 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0