Solen skiner :)

Hejsan !
Idag är det superfint väder, och det är jag tacksam för ! Jag har varit på stan med Elin, för hon skulle köpa sista grejerna till Greece :) ååh, avundsjuuuk! ;) I förrigår och igår var hon och jag på smedsuddsbadet som ligger vid Rålis, mysigt var det där och såklart brände jag mig också, snögubbe som jag är. Menmen, det är inget jag är så ledsen över.

Hittade många fina saker på rean idag, gaah att jag inte kan köpa nåt, jag sparar ju till NYC ^^.  Hittade ett par Vagabond skor för endast 120 kr, en söt top(?) från H&M för typ 100 och en hög jeanskjol från H&M för typ 300. Plus att jag hittade massa söta toppar på internet nu från Urban på rea, fast jag undrar om dom bara finns i UK för det var deras hemsida ? Fast jag ska iofs dit snart igen :)

Ikväll ska jag och mamma äta nånting roligt som hon testar på, vi har ätit det typ en gång förut tror jag, det är nåt starkt köttfärsk-spett aktit ! :D Hihi. Men ni får ha det så bra !

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0