Håkan ! :D

Hejsan
Sommarlovet har hittils varit väldigt härligt. I fredags var jag och Elin på en heldag i Gröna Lund. Det var väldigt kul och mysigt, även fast det kom en kort och intensiv regnskur ;). Vi åt mkt gott och spelade lite granna , hehe. På kvällen vid 8 hade Håkan Hellström en konsert också, min första! Det var väldigt väldigt bra! Härligt tryck hela tiden, alla stod typ och hoppade, :) Mycket folk var det också! Men nu ska jag gå coh äta pannkakor, typ flera år sedan jag åt helt vanliga pannkakot :P. Puss


I blå tåget

Jag och ett pris jag vann^^

Elin ramlar i Lustiga huset

Håkan in action!! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh va kul! :)

2008-06-17 @ 12:50:31
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0