Skansen idag ;)

Hej alla!
Idag är det Skansen som gäller, med Elin och Beatrice. :) Jag tycker om att vara där och bara gå runt och prata osv. Ska bli väldigt mysigt. ^^

Imorn åker jag till Einburgh igen, och kommer inte hem förrän 15 juli. Men jag kanske bloggar något där, det vet man aldrig. Nu åker jag dit med mamma och Linn med familj, det ska bli väldigt mysigt. Linn med familj stannar över midsommar och mamma åker tillbaka typ 1 juli. Sedan kommer Elin dit 3 juli! Och det ska bli väldigt kul, jag ska visa henne runt där och vi ska ha det så bra, så bra!! ^^

Men nu måste jag skynda mig om vi ska hinna med bussen!! Puss på er alla så länge, ha en bra midsommar!! :) <3

Länk till: www.skansen.se Länk till: www.skansen.se

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa det ska vi verkligen, så bra så bra :D

2008-06-19 @ 18:29:25
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: Becky

Vill också åka till skansen =)

2008-07-19 @ 23:03:14
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0