^^

hejsan
jag är just nu hemma hos elin och har precis duchat. idag har det varit ganska kul i skolan. :) började dagen med NO, där pratade vi mest om killars och tjejers könsorgan, haha.. :P på SOn har vi nu också börjat med temat kärlek, och vi pratade om könsroller :) och på svenskan pratade vi om kärlek i konsten! efter det var det lunch, raggmunk :D hihi jag tycker jättemycket om det ;) sen hade vi "elevens val" , alltså idrott ! vi gjorde lite stafetter och spelade fotboll, det var faktiskt väldigt roligt. i slutet av lektionen mötte vi 7c2 i fotboll och vi utklassade dem totalt! hehe, jag vet, dom är sjuor, men ändå ! ;) sen gick jag och elin hem till henne, och som sagt har jag precis duchat och nu sitter jag här och bloggar. :) snart ska vi iväg til stan för att först shoppa lite och sedan äta middag, det kommer bli jättemysigt! ^^ det kommer bli jag, elin, beatrice och förhoppningsvis eloise och lisa också ! sen ska vi nog iväg till älta för att lyssna på när några i vår skola spelar i ett band ;) hihi , men nu ska jag gå och sminka mig ! Puss puss (a)

Kommentarer
Postat av: Linn

Var du i älta? var det mycket folk där? var dom bra? jag var i folkan ;) typ inget drag men, men :P

2008-03-15 @ 17:04:54
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: jennifer

japp, jag var där. :D nja, inte så mkt folk, men ganska :D jag tyckte dom var rätt bra, 12 stiches var väldigt bra :) vad gjorde du i folkan? ;)

2008-03-15 @ 19:45:30
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0