bowling :D

Hej alla!
igår var det ganska kul, vi var i Älta från 20-23, hehe, bara för att vännerna vill se "12 stiches" ;) men dom var väldigt bra, (för att vara ungdomar då alltså). S.A.M.D. var rätt bra också, dom är väldigt gulliga iaf, hihi^^ sen var det myskväll hemma hos elin, inte för att vi var uppe nå sent , men ändå :)

vi gick upp väldigt tidigt imorse, vid 9 , för att beatrice skulle på nån handbolls-grej :) när hon hade åkt kollade jag och elin lite på "kvarteret skatan" , haha, det är såå roligt!! sen åkte jag hem, tsm med syster som hade sovit hos jessica. :) nästan direkt när vi hade kommit hem åkte hon och jag och tränade på friskis&svettis , hon gymmade med en kompis och jag körde medelgympa! :D hihi, är rätt nöjd över mig själv att jag äntligen kom iväg och tränade! ;) sen gick vi hem och duchade och gjorde oss lite i ordning för att gå och bowla:D det var väldigt kul att bowla faktiskt(kom precis hem), jag fick typ sky-höga poäng, enligt mig dårå, 131 poäng på en serie , typ rekord för mig :) jag bowlade tms med Carolina (syster), mamma, pappa, morbror och morbrors tjej :D nu ska vi alla äta typ och kolla på melodifestivalen :) . bloggar kanske senare och säger vad jag tyckte om festivalen. annars blir det nog imorgon ! :) Puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: beatrice

vi visste allt att du skulle vinna ;D
/ bea och elin, hjärta

2008-03-15 @ 20:04:03
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

hihi , tack (a) vad söta ni är (h)

2008-03-16 @ 16:14:12
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0