Buzz och OTH ;)

Hejsan!
Idag har varit en väldigt bra dag, hittils i alla fall . började skolan med NO där vi typ bara snackar om kärlek och sex hela tiden, vilket är väldigt roligt, haha. sen hade vi religions-prov vilket inte är fullt lika kul,! som ni kanske förstår. efter det var det svenska, som också är jätte kul nu eftersom vi har börjat med käääärlek där också :p hehe. sen slutade vi, tjugo över elva , yeeeh! :)

efter skolan gick jag och några utav mina underbara kompisar och åt (i skolmatsalen:p) det var pyttipanna , blääh! men kompisarna ville tydligen ha det. sen åkte jag, elin och beatrice till nacka forum för att köpa ett par hörlurar till hennes mp3, men det slutade med att vi även åt lite glass och åkte upp i tornet, (inte fövånande , jag vet)

efter våran trevliga lilla tur i nacka forum åkte jag och elin hem till mig och beatrice hem till sig, eftersom hon var tvungen att baka(till vår loppis imorgon, berättar mer sen). väl hemma hos mig laddade jag och elin upp med smörgosrån och buzz! såå kul! vi spelade typ jätte länge och tröttnade verkligen inte!! :D haha (inte jag i alla fall :p) sen kollade vi på ett avsnitt av OTH , som Lisa(sötaste vännen) och elin kallar one tree hill :) sen följde jag elin till odenplan och hon tog tunnelbanan på väg hem !

jag tror att jag ska äta ganska snart , sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. överraska mig gärna med nåt kul! :)

Vår käraste, allra mest älskade klass 8e2 ska ha en loppis imorgon :p hhahaha... den kommer att äga rum i orminge c, kl 10-16. och jag ska stå där 11:30-13 så kom gärna och köp nåt, eller bara säg hej !

ville säga ett litet speciellt meddelande till elin: bara så att du vet så gillar jag nu dom här gubbarna ":p" mer än dom här gubbarna ":P" eftersom jag tycker att dom är.. ja,, helt enkelt bättre! :D haha

Puss på er alla (h)

Kommentarer
Postat av: beatrice

et låter som om ni hade jättekul ju! ^^
synd att jag skulle baka, men du skulle smaka!
(ojoj, det där rimmade ju) hihi, det var så gott, vill nästan inte sälja ut det imorn ju, (;
vi ses imorn i OC klockan 11.30 :D
hjärta

2008-03-07 @ 20:36:48
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: Elin

Det är bra där jenn, dom är så söta..hihi :p

2008-03-13 @ 20:16:46
URL: http://elinplahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0