dagens köp

Hej igen ! :)
nu är jag hemma från min ganska långa shoppingdag. först gick jag och pappa ut på stan för att elin skulle komma in lite senare. jag var på jakt efter en klänning till bröllopet ,  och det fick jag tag i också!! :D en rosa/röd-skimrig kortklänning utan axelband från Urban Outfitters ^^ den var superfiiin!och den kostade inte så farligt mkt ändå, 700 kr, jag hade räknat med att lägga ut mer. :) på Urban köpte jag också en väska, en liten, brun väska, som man ska ha sådär över axeln. väldigt söt tyckte jag :) . efter det gick jag och pappa till NK , där min farbrors fru jobbar på Rockport. så dit gick vi och där hittade jag ett par fina vår gympa-skor som jag såklart köpte ! men dem behövde jag faktiskt, har inga vårskor typ så.. ;) sen träffade vi elin på NK och hon och jag gick runt lite i olkia butiker. vi köpte födelsedagspresent till Lisa och elin köpte en tröja på MQ, en jättesöt gul ^^. sen åkte vi hem var för sig. vi ska typ träffas på lördag igen ! med bea(?)

dagens köp var alltså:
* Klänning från u.o.
* Väska från u.o.
* Skor från Rockport
* Present till Lisa (som jag inte kan säga vart det är ifrån)

förhoppningsvis kommer det in bilder på detta sen, men min kamera är konstig just nu :p. nä, nu ska jag gå och äta Risotto! Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0