en mysig (lite försenad) födelsedag

hej alla ,!
igår var väldigt kul ! jag började med att åka ut till orminge c för att som sagt ha loppis med klassen. det var väl sådär kul :p men jag fick träffa massa vänner iaf :)

efter loppisen kom Linn ner till orminge för att möta upp mig, vi gick in till konsum och köpte b&j, sen gick vi hem till henne. väl där hemma satte vi oss ner och fixade min blogg, yeehoo, äntligen! (kommentera och säg vad ni tycker om nya designen) när vi var klara med det gjorde vi inte så mycket förutom att bara snacka ett tag.

sen gick vi ut på en prmenad i området, vi gick till lekplatsen, som vi alltid brukade gå till när vi var små och när jag också bodde där och snackade lite skit. sen gick vi hem och fixade till oss lite för att åka till Sickla och äta middag på en Italiensk resturang, detta var min födelsedags-present från henne+att vi skulle sitta och snacka skit och äta b&j hela kvällen (vilket vi gjorde:p) hehe. vi åt i alla fall middag och det var supergott , sen satt vi kvar ett lååångt dag på resturangen :p hehe men till slut åkte vi hem.. ;)

när vi var hemma "halv-såg" vi slutet av "Andra chansen", rättare sagt vi hörde bara vilka som gick vidare :p. sen satte vi på en film, "Varannan vecka" hette den och den var okej, lite kul. värd att se en gång, men inte fler. men det var ändå mysigt för vi skratta typ åt allt dom gjorde.. ;) hehe.. sen sov vi typ.

när vi vakna gjorde vi fattiga riddare! jättegott! (iaf enligt mig). sen åkte jag hem och hon åkte på fotbollsträning :) nu när jag har varit hemma har jag typ bara översatt en låt (one) och nu ska jag nog äta lite lunch !

Ha det bra! Puss(h)

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var verkligen underbart mysigt att sitta på den där gungan som förr. Bara prata med dig, prata om allt från förr och allt som händer nu.

Jag tror ingen annan komemr gilla filmen :p det var typ egentligen inge roligt men vi skrattade ändå ;)
Och du, fattiga riddarna smakade ägg :p JÄDMÄB

2008-03-09 @ 15:51:57
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: beatrice

det låter ju som en jättemysig kväll, ! :)
loppisen därimot var inte så kul, haha.
designen är jättefin, somrig och söt.
vi ses imorgon, skolan klockan 8.00 och tvåmettparov det låter ju jättekul, något man bara längtar till x)

hjärta

2008-03-09 @ 16:16:43
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

svar(Linn):Hihi jaa det vr verkligen jättemysigt, vet inte hur länge vi satt där eentligen :S ;) hehe , nää troligen inte, trodde den ju skulle vara kul, eftersom han Felix var med, men men :p haha, ja det kanske dom gjorde men det var gott ändå! :) (h)

svar(Beatrcie): hehe, jaa det var väldigt roligt :) tack så mycket(för designen) ! :D hehe jaa idag var fett läskigt, två matteprov! :O men det gick väl bra... vi ses imorgon , då får du stå ut med mig läääänge.. :p !! hahahah (h)

2008-03-10 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0