...

hej alla!
idag har det inte hänt nåt speciellt , efter lunch åkte vi till en moské i skolan, eftersom vi håller på med Islam. :) det var ganska kul faktiskt, vi hade en bra guide och vi tjejer fick ta på oss ganska roliga "kappor" :P. när jag kom hem därifrån (moskén låg vid medborgarplatsen) åt jag lite mellis, och kollade runt lite på TVn. ikväll händer inget speciellt, men imorgon hoppas jag att det blir en kul kväll. ska träffa Elin, Beatrice och Lisa(?) och vi får se vad vi hittar på! :) men nog om detta , nu ska jag berättta kortfattat om kungsberget igår!

jag och beatrice började med att gå upp typ kl halv sex som sagt, och det gick rätt segt. :P men när vi väl var uppe satte vi lite fart och gjorde oss i ordning! sen gick vi till bussen i skolan, som skulle fara iväg vid sju. vi hann i bra tid och fick bra platser :) ditresan var kul, men man ville ju helst bara komma ut i backen nån gång ;) vi kollade i alla fall på nästan två filmer, hela "vi hade i alla fall tur med vädret" och nästan hela "Resident Evil (4?)". på den första filmen var det mkt skratt, men den var också väldigt långtråkig ibland, på den andra.., ja, vad ska man säga? den var blodig, och jag fick typ sitta och hålla om beatrice hela tiden :p

när vi var framme hämtade vi ut våra snowblades och åkte ut i backen så snabbt som möjligt ! från början var snön ganska bra, men när det hade gått ett tag började det regna, och snön blev slaskigare och slaskigare.. vid halv ett åt vi lunch, hamburgare :p det var riktigt gott , (mest för att man var såå hungrig :p) sedan åkte vi vidare och som sagt blev det slaskigare och slaskigare.. men vi hade kul ändå! vi var ju i gott sällskap! jag och beatrice åkte med lite olika hela tiden, men i slutet åkte vi mest med lisa, edgar, zack, viktor, mattias och jakob, det var riktigt kul :D vi körde i "hopp-backen" typ hela tiden! :)

nu var skid-dagen slut och vi skulle samlas vid bussen kvart i fyra. då var vi där och bussen-resan hem var cokså rätt kul, bara det att man var så blöt ! vi kollade klart på "Resident Evil" och sen kollade vi på "Liar liar" , den är ganska kul faktiskt :) dom flesta från klassen körde en lek, "tjugo frågor", det lät rätt kul, men jag var så trött att jag typ inte orkade tänka :p väl framme vid myrsjöskolan gick jag direkt till busshållsplatsen och åkte hem. när jag var hemma åt jag först, sen duchade jag, sen kollade jag på Grey's anatomy, och sen sov jag :p haha, jag var som sagt väldigt trött!

Nu ska jag göra svenska läxan tror jag, vi ses kanske :) Puss <3

P.S bilder från resan kommer kasnke nån gång, det var mest beatrice som tog kort, men vi får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: beatrice

sötnos, det var en jättemys dag med dig och de andra, förutom vädret " vi hade iaf inte tur med vädret" hahah ! okej förlåt, min humor..
imorgon hoppas jag på en till mys dag med mina flicks, vi får väl se hur den kvällen slutar, hihi

hjärta

2008-03-13 @ 19:05:19
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

hihi, jaa ^^ (H)

2008-03-13 @ 19:11:40
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0