fredagskväll

hejsan !
just nu är det fredagskväll och jag sitter hemma :/ lite tråkigt är det ju, fast jag ska inte klaga, beatrice, som äntligen har kommit hem från Paris nu, frågade faktiskt om vi inte skulle göra nåt fast jag sa att jag inte kunde. Linn har nämligen varit här men åkte hem vid 8-halv 9 eftersom hon ska upp tidigt imorn. iaf, så tråkigt är det ju inte , jag har ju That '70s show ! ^^ som alltid gör mig på bättre humör. jag och Linn spelade lite SSX 3 , men inte mkt, sen kollade vi nämligen på Gossip Girl , det är såå spännande vid det avsnittet vi ligger på (vilket är 11 tror jag) , men vi kunde inte se mer, eftersom hon som sagt var tvungen att åka hem! men det var riktigt trevligt. tidigare idag har jag varit med min familj och farmor, vi var på NK, där vi köpte en del. mamma och pappa köpte ganska mycket, och jag fick en sjal till klänningen jag köpte igår :) sedan gick vi och åt en sen-lunch på ett väldigt mysigt ställe ute på djurgården. ja, sen åkte vi hem och inte långt därefter kom Linn, så det är absolut ingen dag jag klagar på! imorn ska jag träffa elin och beatrice, längtar.. ^^ är jättesugen på att se det bea har köpt. nu ska jag kolla på '70s!
Puss /J

Kommentarer
Postat av: Linn

Förlåååt att jag var tvungen att åka. Men annars hade jag inte orkat med ungarna idag. Hoppas du inte led av dödstråkighet. Älska, älska gossip girl.

2008-03-29 @ 14:54:16
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0