Glad påsk! Lite i efterskott kanske :)

Hejsan!
Igår var det en superbra påskafton, det kändes som att jag gjorde allt man ska göra: umgås med släkt, få påskgodis/marsipan, äta massa god mat, och myyyysa! jag ska inte gå in på detalj om allt, men jag kan bara säga att.. allt det där gjorde jag! :D plus att jag fick 500 kr i ett påskägg från mamma och pappa! ååh, jag älskar dom :) vi var på mina kusiners landställe ute på mörkö, fast bara min ena kusin var med. men det var riktigt trevligt, vi gick in i deras lilla "småkalla" stuga, och satte oss framför en öppen brasa, så mysigt ! ^^ vi var där till c.a halv 8 och då (efter en massa god påskmat) åkte min familj och farmor hem till Sthlm igen.

idag vaknade jag vid.. (jaa, vad var det?) halv 10 kanske ?) vi skulle åka till IKEA på morgonen/förmiddan men vi kom typ inte iväg förrän vid 12 (vilket jag tyckte var lite sent eftersom jag skulle träffa bearice sen). men när jag pratade med henne när vi var på väg dit, visade det sig at hon skulle åka till sin mormor nu på dagen och inte på kvällen , så det passade perfekt :) vi var inte där så jättelänge, men vi hittade många bra saker, nya kuddar till mig t.ex. ;) efter det handlade vi på ICA kvantum och sendan åt vi på McDonald's ^^ hihi (hela familjen var med). sen åkte vi hem, och jag har faktiskt inte hunnit göra så himla mkt nu hemma, gnälla lite över en ond huvudvärk, kolla på TV, äta godis & marsipan och ha en ansiktsmask alldeles för länge. ja, i stort sett det har jag gjort. och beatrice ringde för typ 45 minuter sedan och sa att de skulle åka från hennes mormor nu, så vi ska nog ta en fika lite senare ! men nu ska jag äta middag , lövbiff, mumsigt ^^ Puss<3

PS. Glad påsk ! Lite i efterskott kanske ^^ DS.

image12

Kommentarer
Postat av: Elin

Glad påsk :)(h)

2008-03-24 @ 01:06:00
URL: http://elinplahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0