heej

Heej bloggen !
vaknade imorse vid halv 10, läste Gossip Girl , som typ varje morgon nu för tiden :p Jag bara älskar , älskar , älskar Gossip Girl, det är verkligen nåt jag rekomenderar!! iaf, idag ska jag nog träffa elin, vi kanske tar en tripp på stan eftersom det inte blev nåt i tisdags. :) jag ska kolla på en present på Lisa som fyllar på måndag! imorn ska jag och family kolla på klänningar till min morbros bröllop! det ska bli väldigt roligt , och mysigt! ^^ älskar att shoppa "finkläder" ! på lördag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske träffa Elin och Beatrice(som kommer hem från Paris imorgon) ?. på söndag vet jag iaf vad jag ska göra : äta brunch (som en avskedsgrej för att pappa snart åker tillbaka till Edinburgh), plugga och fixa mig inför skolan på måndaag. jaa ,det var nog det , här kommer en bild på Gossip Girl boken jag läser nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0