hemma hos beatrice :)

hej alla där ute!
jag vet att jag sa att jag nog inte skulle blogga igen förrän typ på torsdag, men eftersom jag är hemma hos beatrice nu och hon duchar får det här bli ett undantag ! ;)  idag har det inte hänt nåt speciellt i skolan.. men efter skolan gick och beatrice hem till henne och lämnade min stora packning ;) sen gick vi till orminge centrum och köpte lite "matsäck" till imorgon på buss resan . :) ikväll ska vi nog inte göra så mycket, gå och lägga oss rätt så tidigt antar jag , eftersom vi måste gå upp typ halv sex imorgon!!! aah ! :O men det går nog bra  :)  nu kommer jag nog inte blogga igen förrän på torsdag i alla fall. :p om jag inte hinner nåt imorgon innan vi går! :D hihi! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0