H&M beställningen är här :)

Heej
Imorse kom H&M beställningen och jag blev riktigt glad för det ! hade beställt : tre linnen (baslinnen i vit,svart & brun), en top (en svart och vitmönstrad, jätte söt ^^), en blus (grå, som man kan ha ett svart skärp till) och en klänning (svart med rosett). Allting satt bra förrutom klänningen, som jag ska skicka tillbaka. plus att man får 10% rabatt på allt på H&M nu ifall man är medlem , så det fick vi också ! ^^ jag fick också ett träningssätt, som man fick på köpet, inte sådär jättefint, men bra att ha och träna i ! jaa, så det gjorde så att min morgon blev bättre .

efter jag hade öppnat och kollat på alla H&M grejer gjorde jag vofflor. mm, det var verkligen supergott, så länge sen jag åt det också ! sedan har jag skrivit mitt kärleksbrev, som var läxa över lovet i Engelska. rätt taskigt att ge läxa över lovet, eller hur? sedan har jag bara planerat mitt gympa-pass jag ska ha någon gång i skolan .

ikväll vid 6 nån gång kommer elin och beatrice hit, och vi ska ha lite middag och mys ^^ ska bli trevligt. så länge får jag se vad jag ska göra , kanske försöker ladda bilder på min shopping de senaste dagarna.!

Puss&Kram  /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0