idag släpps den ^^

jaa, ! vill bara börja med att säga att idag släpps femte säsongen av "That 70s show"! hihi det är såå bra och jag har längtat så efter den här dagen! haha. jag och pappa ska sticka iväg till Åhlens och köpa den lite senare.

igår var det väldigt mysigt, vi kollade på det sista avsnittet OTH som vi hade kvar (som beräknat :p) och vi kollade också på Borat, :S hehe. den var kul , men ibland blev det lite för överdrivet :p men det är ju en film som man typ "ska ha sett" så. :) men istället för att spela lite Buzz blev det SSX 3 (ett snowboard-spel), det var skitkul, typ 100 år sen jag körde det. jag och elin kom fram till att hon var bäst på "fristyle" och att jag var bäst på "race" haha :p. men det var iaf riktigt kul, och vi spelade typ i flera timmar :)

idag har jag inte gjort mkt, klockan är iofs bara drygt 12 än så länge, men jag har inte beräknat att göra så mycket resten av dagen heller. typ kolla lite på TV, blogga lite, plugga lite (kanske), hjälpa till att laga middag och köpa "That 70s show" såklart :) men vi får se hur dagen slutar ! nu ska jag nog leta efter en bild som jag kan lägga upp här på bloggen ^^ . hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0