innebandy på idrotten

hejsan! :D
som ni kanske märkte bloggade jag typ inte igår, berodde till mesta dels på att det inte hände ett skit typ :p men jag tänkte ta igen det idag!

idag var det kul i skolan, iaf i slutet . började med matte , det gick bra tror jag ;) (ska nog göra lite idag/ikväll för att ta igen lite). sen var det NO, det var kul, vi fick skriva frågor (viiilka som helst) till två homosexuella som ska komma till klassen och prata efter påsklovet. sen franska , vi kollade på en film, "Tillsammans är man mindre ensam" hette den på svenska, på franska hette den nåt sånt här: "ensamble c'est toi" haha, eller nåt :P den var ganska bra, vi har inte sett klart den än riktigt. efter det var det lunch , påskbuffe :D det var supergott! (eller aa.. godare än vanligt iaf) sen var det franska igen(vi hade dubbellektion) och då fortsatte vi kolla på filmen. :) efter det var idrott! det var kul den här gången , för jag tror att vår lärare tyckte jag var bra :) vi spelade innebandy, (vilket är en av sporterna man inte direkt kan säga att jag är bäst på :P hehe) och jag var i samma lag som beatrice och pontus(en kille i 8e1) och vi fick typ "det glänsande priset för sammarbete/lag-arbete" ! hihi ^^ och det kändes typ som att vi var rätt bra också :D

sen åkte jag hem, och nu när jag har varit hemma har jag typ bara fikat med min morfar ;) han kom hem till oss för att han ska vidare ut på stan sen :P hehe. ikväll ska jag typ kolla Grey's anatomy och Roomservice och mysa och så .. ^^

nu ska jag nog plugga lite, eller nåt! Puss (h)

Kommentarer
Postat av: beatrice

jag tycker att du är grym på innebandy, ärligt talat. tänk på att ingen av oss spelar egentligen ;)
vi äger, haha. lycka till med matten, så ses vi imorn,
hjärta

2008-03-19 @ 17:09:04
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

tack(a) ja, faktiskt . jag håller med dig där! :) hehe, okej tack så mkt, ska inte göra mer nu ;) (H)

2008-03-19 @ 19:02:59
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0