långfredagen

hejhej!
igår åkte vi hem från Holm rätt sent , vi spelade alla slags Buzz skitlänge :p, men det var väldigt kul! idag är det långfredagen, den dag det sägs att Jesus "dog" på. jag vaknade imorse vid 11 av att min syster väkte mig, (det var inte med mening av henne) aja, då gick jag upp och åt frukost, mamm&papp hade varit på ett konditori och handlat gottebröd ^^ ! sen gorde jag mig i ordning, och det kan jag säga tog låååång tid, var tvungen att göra en skönhets-renovering ;) haha(om ni tjejer fattar vad jag menar ?) men jag blev klar i tid och då åkte vi iväg till mormor och morfar. där var redan morbror med fästmö, mammas kusin med familj och mormor &morfar förstås! det har varit väldigt trevligt faktiskt, lite mysigt med släktträffar ibland ^^ vi har ätit påskmat och godis osv. vi är fortfarande kvar (bara min familj :P) och alla sitter och pratar om min morbrors kommande bröllop ute i matsalsrummet :) jag förstår vad ni kanske tycker, "åh , vilken tönt som inte kan hålla sig från datorn en kväll" , men asså jag kan faktiskt göra det ;) bara det att jag kände för att vara lite ensam ett tag och då tänkte jag att jag lika gärna kunde blogga lite! ^^ hihi! men nu ska jag nog gå och äta lite mer påskgiodis och kanske kolla på en film med syster!! får se när vi kommer hem ;) todels<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0