måndag :)

hejhej :)
idag har det varit en ganska vanlig måndag i skolan. vid halv 4 åkte jag och beatrice in till stan för att shoppa, bara lite grann ;) vi gick till Götgatan och H&M där jag lämnade tillbaka en topp , som jag hade råkat köpa likadan som min syster :P hehe, och beatrice köpte, jag tror det var 3 toppar ! ^^ sen gick vi till Gina Tricot där vi båda köpte lite underkläder! sedan åkte jag till odenplan och handlade lite på konsum och gick hem. nu när jag har varit hemma har jag typ bara ätit, tortellini :) mumsigt! ikväll ska jag kolla på "Design: Simon och Thomas" och kanske äta en bulle eller två ^^ hihi! nu till påsk ska jag; skärtorsdagen: träffa familjen Holm (Linn och hennes familj), långfredagen: hem till mormor och morfar, påskafton: åka till mörkö och träffa farbror med familj och farmor, påskdagen: kanska träffa beatrice en sista gång innan hon far iväg till paris (hon ska vara där tis-fre, är såå avundsjuk!). som ni hör kanske inte kommer att vara så aktiv med bloggen under påsken , men jag ska försöka få in ett inlägg när jag har tid! resten av påsklovet ska jag nog träffa Elin för det mesta :D jag ska rida med famlijen på fredagen på påsklovet tror jag  :P haha , kommer ju gå så otroligt bra, ^^ nä, nu ska jag gå och umgås med.... nån, tror jag ! haha Puss på er (H)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa, gud så trevligt det ska bli! Längtar (L)(L)

2008-03-18 @ 21:01:33
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: jennifer

hihi ^^ jao, du och jag ses väl direkt efter skolan? när slutar du? :) (h)

2008-03-18 @ 21:07:57
URL: http://absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0