måndag..

hejsan :)
idag var helt okej, vi började med att ha matteprov , problemlösnings-delen kl 8 på morgonen, jobbigt! men sen rullade skoldagen på ganska bra, vi hade ett till lättare matteprov senare på dagen. efter skolan tog jag och beatrice 471:an till slussen, sen åkte vi hem var för sig ;) nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket, planerat lite inför på onsdag, när skolan ska till kungsberget! yeehooo! :D ska sova hos beatrice i orminge tis-ons, eftersom vi ska samlas så tidigt. så jag kommer nog inte blogga igen förrän på torsdag, men då ska jag berätta om kungsberget och allt! :D nu ska jag kolla lite på "Disign: Simon och Thomas" hihi, vi hörs! Ha det bra :D Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Eloise

hallo :D jaa eller hur, jag längtar så att jag spricker! ;) haha

2008-03-10 @ 22:58:40
URL: http://mevs.blogg.se
Postat av: beatrice

heeej sötnos,:)
det ska blijätteroligt till kungsberget med dig ju, hihi

hjärta

2008-03-11 @ 10:45:54
URL: http://beaatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0